پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
گفتگوی تعاملی

گفتگوی تعاملی

- 1402/09/21

غلامرضا کشکولی، مسئول پژوهش و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از پاویون پارک علم و فناوری خراسان در بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، هاشم پوراحمدان گفت: غلامرضا کشکولی، مسئول پژوهش و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از پاویون پارک علم و فناوری خراسان در بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار بازدید کرد.

 وی افزود: موضوع انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با پارک علم و فناوری خراسان و منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر در ارتباط با استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در رفع نیازهای تخصصی آن مجموعه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. 

در پایان این بازدید از شرکت‌های مستقر در این پاویون بازدید به عمل آمد و با دستاوردهای این شرکت‌ها آشنا شدند و در رابطه با توسعه تعاملات در این زمینه به گفتگو پرداختند.

دانلود پیوست خبر
سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.